گسترش روابط ایران و مصر به نفع دو کشور است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
گسترش روابط ایران و مصر به نفع دو کشور است
نوشته شده در پنج شنبه 10 اسفند 1391
بازدید : 330
نویسنده : محمدرضا علیمردانی
نماینده مردم زنجان در مجلس:
گسترش روابط ایران و مصر به نفع دو کشور است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: گسترش روابط بین دو کشور مهم و تاثیرگذار ایران و مصر به نفع دو کشور است.

خبرگزاری فارس: گسترش روابط ایران و مصر به نفع دو کشور است

محسن علیمردانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به استقبال جمهوری اسلامی از برقراری ارتباط با حکومت‌هایی که بر اساس قانون اسلام روی کار آمده‌اند، اظهار داشت: با توجه به اینکه مصر کشور مهم و تاثیرگذاری در منطقه است، جمهوری اسلامی هم از برقراری ارتباط با این کشور استقبال می‌کند.

 

*نگاه مثبت ایران به گسترش روابط با کشورهای اسلامی

وی به نگاه مثبت نظام جمهوری اسلامی به گسترش روابط با کشورهای اسلامی اشاره کرد و افزود: هر قدمی در راه گسترش ارتباط با این کشورها برداشته شود به نفع مردم و نظام خواهد بود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد تاثیر گسترش روابط ایران و مصر بر درگیری‌های سوریه گفت: گذشت زمان مشخص کرد، که جنگ مشکلی را در سوریه حل نمی‌کند.

 

*حکومت سوریه باید خواسته‌های مردم این کشور را محقق کند

وی تصریح کرد: حکومت سوریه باید منطبق با خواست‌های مردم این کشور تشکیل شود.

علیمردانی با اشاره به اینکه نظر جمهوری اسلامی هم حاکمیت مردم سوریه بر سرنوشت خود است، اضافه کرد: بیگانگان نباید در تشکیل نظام حکومتی کشورها از جمله سوریه دخالت کنند.

وی با بیان اینکه حکومت سوریه ثابت کرده که به نظرات مردم خود احترام می‌گذارد، اضافه کرد: این حکومت بدوم شک به انتخاب مردم خود احترام می‌گذارد.

 




:: برچسب‌ها: گسترش روابط ایران و مصر , محسن , علیمردانی ,



مطالب مرتبط با این پست
.